یکی از انواع نوشیدنی های گیاهی پرطرفدار و البته پرخاصیت چای سفید است. برگ های این نوع چایی در اصل جوانه های کرک دار گیاه چای هستند که به رنگ نقره ای  می باشند که پیش از آن که به صورت کامل باز شوند، چیده می شوند و چون عمل تخمیر یا فرآوری روی آنها انجام نمی شود، همه خواص خود را حفظ می کنند و به نسبت چای از نوع سبز آن دارای کافئین کمتری است، اما دارای بیشترین مقدار آنتی اکسیدانن است و در نتیجه کار حفاظت از بدن در برابر بیماری های مختلف را به نحو مناسب انجام می دهد. از نظر مزه این نوع چای باید دانست که طعم این چای از سایر چای ها ملایم تر و لطیف تر است و به دلیل دارا بودن ماده ای به نام «تئین» که شبیه به کافئین است، برعکس چای سیاه اعتیادآور نیست. شاید به دلیل همه این خواص است که قیمت چای سفید در مقایسه با سایر انواع چای گران تر است. البته باید این را گفت کهه قیمت چای سفید در ایران و در کل قیمت چای سفید تیما در بازار جهانی به نسبت سایر انوع چایی بالاتر است و علت آن هم شاید همین خواص گفته شده آن باشد.

علاقه مندان به خرید چای سفید تیما می توانند به یکی از روش های زیر عمل نمایند :

شما عزیزان برای خرید یک بسته چای سفید تیما با قیمت ۲۲ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید

برای خرید پکیج سه بسته ای چای سفید اعلا تیما با تخفیف ویژه با قیمت ۶۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ ثبت نمایید.

چای سفید تیما

در ادامه باید این را بدانید که انواع چای سفید در بازار وجود دارد که هر کدام دارای طعم، خاصیت و البته قیمت منحصر بفرد خود هستند. این را هم باید بدانید که این نوع چای در بازار دارای برندهای متفاوتی است که بهترین برند آن چای سفید تیما است. این مارک از این نوع چای گیاهی، دارای فواید زیر است:

برقرار کننده تعادل مایعات بدن
ضد سرطان است
ضد ویروس، باکتری و قارچ است
برای سلامت پوست مفید است
مفید برای سلامت دهان و دندان
سلامت استخوان را در پی دارد
برای کاهش وزن مناسب است
مناسب برای کاهش کلسترول
ضد استرس است
توصیه می کنیم شما هم دمنوش چای سفید را برای استفاده از فواید گفته شده در طول روز مورد استفاده قرار دهید.

اگر قصد خرید چای سفید تیما را دارید باید بدانید که چای سفید تیما قیمت مناسبی دارد و پیشنهاد می کنیم در بین انواع روشهای تهیه این برند چایی سفید، خرید اینترنتی چای سفید تیما را انجام دهید چرا که شما بعد از سفارش جنس درب منزل آن را تحویل گرفته و وجه را پرداخت می کنید.

یکی از مراکز فروش که شما می توانید این نوع محصول را از آنجا تهیه کنید، فروشگاه ۵۰۴۰ است که به سریع ترین روشِ ممکن این محصول را به دست مصرف کننده می رساند. اکثر مشتریان چای سفید تیما ۵۰۴۰ از خدمات این فروشگاه و از کیفیت این محصول رضایت کامل دارند و مطمئنا شما هم با خرید چای سفید از این نوع برند و از این فروشگاه به جرگه این مشتریان می پیوندید.

بنا به اینکه فروش چای سفید در سطح کشور به روشهای مختلف صورت می گیرد، و تهیه این محصول از طریق اینترنت یکی از این شیوه ها است، می بایست به نکاتی دقت داشته باشید از جمله در زمان خرید اینترنتی چای سفید تیما به محصولات مشابه در بازار که تقلبی هستند دقت لازم را داشته باشید.

 

شما عزیزان برای خرید یک بسته چای سفید تیما با قیمت ۲۲ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید

برای خرید پکیج سه بسته ای چای سفید اعلا تیما با تخفیف ویژه با قیمت ۶۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی با تماس با ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ ثبت نمایید.

چای سفید

درست است است که چای سفید قیمت گران تری در مقایسه با انواع چایی های دیگر دارد، اما دقت داشته باشید که چای گران با کیفیت پایین را خریداری نکنید.

آموزش دم کردن چای سفید

آب را جوشانده و در قوری بریزید. اجازه دهید تا آب جوشیده شده خنک شود؛ دقت کنید که مدت ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه برای خنک شدن کافی است. اگر می خواهید بدانید که برای هر نفر چه میزان چای نیاز است باید گفت که به ازای هر یک نفر، یک قاشق چایخوری از این چای را در قوری بریزید. اجازه دهید حدود ۵ دقیقه چای در قوری بماند تا دم بکشد. نکته مهمی که باید بدانید آن است که هر چه زمان ماندن چای در آب جوشیده طولانی تر شود، بهتر دم می کشد و چای خوش طعم تر و بهتری را می نوشید.

خرید چای سفید

پیشنهاد می کنیم که شما هم این نوشیدنی گیاهی را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا سلامت خود را بواسطه مصرف آن تضمین کنید. بیشترین افرادی که این نوع چای را می نوشند، کسانی هستند که قصد کاهش وزن و لاغری دارند.

 

دمنوش گیاهی برای لاغری , قیمت چای سبز تیما , دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا ,قهوه ای سبز , دم نوش ضد استرس , خرید چای کرفس , دمنوش لاغری دربندپکیج ۵۰۴۰ فروش چای سفید چای گیاهی ترش